THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 14 Januari 2011

loveeeeeee

Hoihoi ,. hha . gilaa tada adab bukan ? ahh kesah apaa . hmm . apaa yee ?

apa tu CINTA ? perlu kita mencintai atau dicintai ? ahh , bebann jee . hha .
heyhey ! single is better kan , tpy takan slamanya na single . saya punn na rasa dicintai . :))
even orang kata cinta tu menyakitkan . yekaa ? ta tau lh kan . hha . :)
i just want someone hold my hand .

take care my feeling , always be my side , support me in everything . willing to know my family .
all this while , i just found my MR WRONG , MR CHEATING , MR EGO , MR DESPERATE .
but when can i found MR RIGHT ? hmm ,  just waitingggg :)

however ! saya masih suka sendirian . sbb tada orgg na kongkong , tada orangg na marah marah  , :)
saya SUKA ! hha ,
saya prefer scandle ! sbb , dorangg ta kesaa pun kita na buat apaa . sbb dorangg pun msty ada orangg yg mereka sayangg . btul tak ? :)

kriteria lelaki idaman saya :

berbadap tegap seperti
FAHRIN AHMAD ,

















senyuman dan tinggi seperti :

KIM HYUN JOONG














comel dan funny seperti :


LEE HONGKI .















calm and understanding :


JUNG YONG HWA

















hebat seperti :

AZNIL HAJI NAWAWI

















suara macho seperti :

ANUAR ZAIN










taraaaa , hha . agak agak ada ta dlam malaysia ? hee , na tau if adaa . tggguuu .
heyy ! da sangat malam . okayy . nite . see you next time :)
byebye .
xoxo .

0 comments: